yasmininamerika.reismee.nl

Win Een Jaar High School

'Onze winnares van de Win Een Jaar High School ronde 2012 is geworden....'

En dan zie ik mijn naam op de mooie gele cheque staan. Ik reageer heel laat met 'OMG' en de tranen springen in mijn ogen. Ik heb gewonnen, ik heb echt gewonnen. Mama rent vervolgens schreeuwend en springend naar mij toe, terwijl ze alles opneemt. Ze is enthousiaster dan ik haha. Er gaat zoveel door mijn hoofd, maar twee gedachtes springen er echt uit; 'De andere meiden waren zo goed, hoe kan ik de winnaar zijn?' en 'Oh nee wat heb ik gedaan. Ik heb nu hun droom afgepakt.' Ik begin me langzamerhand schuldig te voelen, vooral als ik twee van de meiden in tranen zie. Gelukkig vergeven ze het mij en zijn we nu vrienden op Facebook. Wanneer de andere meiden weg zijn vul ik het formuliertje in en dan dringt het tot mij door... IK GA ECHT NAAR AMERIKA!

En hier begint mijn avontuur...

Ik wil Femme, Eleanor & Doortje nog bedanken voor een super leuke dag. Ik heb ze nooit als mijn concurrenten gezien, maar eerder als drie ongeloofelijke leuke meiden die dezelfde droom hebben als ik. Ik hoop dat ze blijven geloven in die droom en zelf ook later naar Amerika gaan zodat ze hetzelfde kunnen meemaken als wat ik ga meemaken.

Thank You Travel Active and Girlscene.

Liefs,

Yasmin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!