yasmininamerika.reismee.nl

Prom | 2 Months To Go

Nog maar 2 maanden te gaan... so sad!


Weet nog zo goed dat ik een blogpost schreef toen ik net twee maanden in Amerika was, nu alweer 6 maanden verder! Er is eigenlijk weinig gebeurt deze maand, tot PROM! Ohh hier keek ik zo naar uit, dit is natuurlijk THE DANCE OF THE YEAR in alle films. En bij ons op school ook...


Ik had natuurlijk mijn eigen beeld van prom, en ik moet zeggen, het stamde niet ver af van werkelijkheid haha.


Prom


Prom! Prom! Prom! THE event of the year! Ik had al een tijdje terug met een paar meiden afgesproken om als een GIRL GROUP naar prom te gaan! Geweldig idee, en heb het zo naar mijn zin gehad met de meiden. Hieronder zie je een paar foto's.


We kwamen allemaal samen om bij Shivani om te kleden en make up to doen en you know, become pretty... not that we weren't, of course hehe! Nou prom is echter geen echte prom zonder drama, en helaas was ik de dupe geworden. Mijn rits was kapot gegaan, en had bijna mijn jurk gescheurd, toen een vriendin het dicht probeerde te trekken. Ja, ik paste wel in mijn jurk, nee, mijn aangekomen Nederlands buikie was niet het probleem. Girls, jullie weten vast wel hoe voorzichtig je moet zijn wannneer je een rits over een hobbel moet trekken, nou Ariba had dus te hard getrokken. Maar gelukkig had Rachel's moeder het heel voorzichtig dicht gekregen, en mij uiteindelijk erin genaaid.


From left to right: Anna, Meg, Riley, Yasmin (me), Ariba, Clara, Rachel & Shivani






We gingen bij een Italiaans restaurant, Garazzo's, uit eten, en ze hadden speciaal voor ons een Prom Menu voor een geweldig prijsje! Heerlijk gegeten en rond 9 uur richting Camelot Ball gereden. Het is een tjaah ballroom, waar meestal dans wedstrijden werden gehouden en zeker groot genoeg voor de Juniors & Seniors. Er was gelukkig ook een DJ, en werden de Prom King & Queen onthuld. Wat ik wel echt hou van Amerika is dat ze op elk groot evenement een Photo Booth hebben! Kan wel uren foto's maken en dat ding, en het beste is... HET IS GRATIS!


Links: met Alessandro & Osama, Midden: met Clara, Rechts: met Riley & Raine



Na prom kregen we allemaal een BVHS prom shirt, en gingen we ons snel omkleden bij Shivani thuis. Na prom was er op school namelijk, AFTER PROM! Dit evenement wordt gehouden om te voorkomen dat kids gekke dingen gaan doen na prom (12 uur 's nachts) en after prom ging door tot 3 uur 's ochtends. Er waren verschillende activeiten die je kon doen en daarmee verdiende je money (nep geld). In ruil voor je geld kreeg je raffle tickets en hoe meer raffle tickets, hoe meer kans je hebt om prijzen te winnen. Ik heb de bull 2 of 3 keer gereden, en blind gefietst op een parcour. De raffle tickets waren voor de kleine prijzen (nou klein, je kon wel 100 euro shoppingtegoed winnen bij Victoria Secret, een bbq-set, een Dvd-speler). Maar waar iedereen echt voor ging waren de GROTE PRIJZEN; beats koptelefoon, iPad Mini, iPad Air, Laptop, Insignia TV! Dit was een eerlijke raffle, omdat je naam automatisch werd ingezet toen je naar binnen kwam. Nouuu, ik heb altijd heel veel geluk met "prijzen winnen" en ik had gelijk mijn oog op de mooie GoPro Hero 3, die ik wil gebruiken om meer te filmen na dit schooljaar en mijn vriendin bleef de hele avond maar praten over de Beats koptelefoon die ze wil hebben voor wanneer ze naar college gaat.


Maar, dan werd mijn naam eruit gepikt voor de Beats Koptelefoon. We hebben nog nooit zoveel gelachen dan die avond, arme Shivani kon het niet geloven, zo graag wilde ze het, maar tjah zoals ik zei, je moet geluk hebben, en toevallig heb ik dat altijd, gek is dat! Ik had haar maar beloofd dat als zij de GoPro zou winnen ik met haar zou ruilen. Toen ik uiteindelijk hoorde dat een ander jongen de GoPro had gewonnen, ben ik gelijk, nadat alles afgelopen, naar hem toe gegaan, heb de Beats als een malle zitten te voorkopen, en voor ik het wist... DAT IK DE GOPRO IN MIJN HANDEN! Deze lieve jongen vond het gewoon niet erg om met me te ruilen, en ik ben hem eerlijk dankbaar, ook omdat ik nu niet 300 euro meer hoef te sparen, whooo win-win!




Ik heb echt een geweldig avond gehad en wil mijn vrienden en gastfamilie bedanken voor een onvergetelijke tijd! Maar ik begin me langzaam te beseffen dat ik binnenkort afscheid moet nemen van iedereen... hier wil ik natuurlijk totaal niet aan denken, maar ik vertrek 9 juni van Kansas City naar Newark, NJ en dan die avond van Newark, NJ naar Schiphol, Amsterdam en land dan 's ochtends op 10 juni. Ooh zo heftig dit, wordt zelfs verdrietig als ik dit schrijf, maarjah aan alles moet een einde komen toch, en ik sta open voor nieuwe avonturen, die me weer een stapje verder brengen in mijn groei.


Fijn weekend allemaal en heel veel liefs,


Yasmin :)


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!