yasmininamerika.reismee.nl

Officieel Geaccepteerd

In spanning wacht ik al dagen af op een email van Travel Active. Een email waarin staat dat ik \'geaccepteerd\' ben en in welk regio ik momenteel ingedeeld word.

Op 19 Maart 2013, om 11:21 kreeg ik eindelijk de verlossende email.

'Hi Yasmin,

GEFELICITEERD! Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!'

AHYEAH! Ik ben geaccepteerd! Eigenlijk was dit al zeker vanwege de 'Win Een Jaar High School' wedstrijd die ik had gewonnen, maar dan nog had ik dezelfde spanning als alle andere tieners die zich hadden aangemeld voor dit geweldige avontuur.

'Onze Amerikaanse partnerorganisatie AYUSA heeft ons laten weten dat je momenteel bent ingedeeld in de Southeast regio en in deze regio gaat AYUSA als eerste op zoek naar een gastgezin en een school voor je.'

Nogmaals AHYEAH! Onder Southeast verstaan we de volgende staten Louisiana, Mississipi, Alabama, Georgia, North Carolina, South Carolina en Florida. Het is \'momenteel\', dus kan ik altijd ergens anders geplaatst worden als een gastgezin in een andere regio mij kiest, maar stiekem hoop ik toch op warm weer haha.

Nu heb ik zeker alle motivatie om te slagen. Moet helemaal goed komen!

Ik blijf jullie op de hoogte houden and remember Keep Dreaming and Believing!

Liefs,

Yasmin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!