yasmininamerika.reismee.nl

My Host Family

Jaaaaah, jullie lezen het goed. IK HEB EEN GASTGEZIN! Ik werd een tijdje terug gebeld met het nieuws. Ik ben al druk aan het mailen met mijn gezin en net als ik vinden ze het ook super spannend! Dus laat ik ze maar even voorstellllennnn...

Meet the Wyche Family:

Papa Christopher is Executive Vice President for Operations en Executive Producer van de televisie netwerk van de bekende voetbalclub Sporting Kansas City. Hij zendt dus alle wedstrijden uit en zorgt voor een goed verloop op televisie. Sporting Kansas City spelen in Major League Soccer en staan op tweede plek in the Eastern Conference. Ik zit straks, net als vroeger, weer elke week bij een voetbalwedstrijd. Ik kom maar niet weg van het voetballeven haha. Een hele goede vriend van hem is the Producer van NBC en *drumroll please* hij is een hele grote IPSWICH TOWN FAN! Jaah, ik kon het ook niet geloven toen ik het las. Hij wilt mij heel graag ontmoeten en ik kijk er ook heel erg naar uit.

Mama Barbara is een mondhygienist en de moeder van Kristina. Ze wonen allerdrie al meer dan 10 jaar in Overland Park, Kansas. Voordat ze Christopher had ontmoet, hadden Kristina en Barbara nog nooit een voetbalwedstrijd gezien en nu zijn ze zo blij dat ze elke week in het stadion kunnen zitten. Ze houdt heel veel van shoppen en ze wilt mij alle boutiques en shopping malls laten zien.

Zusje Kristina is 15 jaar oud en ik ga naar haar school, Blue Valley High School. Ze heeft net haar rijbewijs gehaald, dus kan ik elke dag met meerijden naar school. Ze zit op de zwem team van haar school en is volgend schooljaar een junior. Ze houdt van films en sleepovers en speelt ook de piano. We hebben al heel veel contact op Facebook.

Hondje Emma is een puggle, een mix tussen een pug en een beagle. 'So we are talking an energetic dog with mad hops and a streak for mischief. She is very loving and will kiss you all day if you let her.' IK KAN NIET WACHTEN, eindelijk krijg ik een hondje whoooo!

Verder hebben ze nog twee andere kinderen die niet thuis wonen, Natasha van 16 en Peter van 21. Natasha was geadopteerd vanuit Rusland en woont bij haar moeder bij hun in de buurt. Peter studeert en werkt in Los Angeles.

Ik ga dus de komende jaar in Overland Park wonen, een buitenwijk van Kansas City. Mijn school is vier straten verder en de District Representative van Ayusa woont drie straten verder. Volgend schooljaar krijgt zij ook 2 studenten in huis die naar dezelfde school gaan. Mijn familie gaat vaak naar concerten, musicals en festivals. In de zomer na mijn aankomst zijn er vier hele grote festivals waar ze mij naartoe willen nemen, the Greek Festival, Irish Festival, Plaza Arts Festival en the International festival. Ik vond het jammer dat ik deze zomer niet naar Lowlands en Boothstock kon gaan, maar nu krijg ik er vier festivals voor terug.

IK HEB ER HEEL VEEL ZIN IN! Ik vertrek waarschijnlijk eind juli, dus al best wel snel. Ik moet er nu alleen voor zorgen dat ik slaag, maar dat moet wel lukken vooral met de motivatie die ik nu heb. Ik kan nog steeds niet geloven dat het echt gaat gebeuren! Natuurlijk blijf ik jullie op de hoogte houden.

Keep dreaming and believing! (:

Liefs,

Yasmin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!