yasmininamerika.reismee.nl

Last Day Of School

Afgelopen donderdag was mijn laatste dag school, ook genaamd kolderdag. Het was echt druk en gezellig en er waren allemaal gekke dingen gebeurd. Aan de ene kant ben ik super blij dat ik niet meer naar school hoef te gaan, maar aan de andere kant ga ik de gekke tijden met al mijn vrienden op school missen.


Ik ben me nu mentaal en fysiek aan het voorbereiden voor mijn examens die gelijk na de meivakantie beginnen. Want tjaah zonder slagen kan ik niet naar Amerika haha.


Ik heb nog een filmpje gemaakt over mijn 'last day of school' en die kunnen jullie bekijken bij video's op deze blog of op mijn youtube 'dreamtobelieveee'.


Keep dreaming and believing! (:


Liefs,


Yasmin


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!