yasmininamerika.reismee.nl

Meetup in Utrecht

Gisteren sprak ik af met een paar mensen die ook dit jaar naar Amerika toe gaan en de High School gaan volgen. We spraken af in Utrecht, bij Utrecht Centraal, en voor heel van ons was het de eerste keer dat we elkaar zouden zien. Ik heb zo veel leuke mensen ontmoet en heel veel nieuwe vrienden gemaakt.

We liepen eerst in het centrum van Utrecht en omdat we allemaal zo'n honger hadden, haalden we een broodje bij Mario's (aanrader). Daarna gingen we met z'n allen langs een gracht zitten en hielden we een voorstel ronde, om elkaar beter te leren kennen. Kort daarna begon het te regenen en we vonden uiteindelijk een cafeetje en maakten onze voorstelronde af. Er waren 21 mensen dus jaah, zo'n voorstelronde kan even een tijdje duren haha. Later kwamen er nog een paar meiden bij en ik besloot een paar van de studenten te interviewen. Langzamerhand gingen we allemaal een voor een naar huis, en bleven we uiteindelijk met z'n 10en over (inclusief mezelf). We gingen winkels in en ik heb, zoals altijd, achter een paar mensen gedanst en daarna gingen de rest ook naar huis.

Maar in andere woorden, het was een SUPER LEUK DAGJE! Thank You Girls (and Boys).

Ik heb ook een filmpje gemaakt over mijn dagje in Utrecht en die kunnen bekijken op mijn reisblog bij video's en op youtube op mijn kanaal 'dreamtobelieveee'.

Keep dreaming and believing! (:

Liefs,

Yasmin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!