yasmininamerika.reismee.nl

Goodbye Exams, Hello Holiday

En dan heb je eindelijk 2 weken examens achter de rug! Ohh wat een verlossing, als het nog langer door zou gaan, zou ik letterlijk en figuurlijk in tranen uitbarsten haha. Ik heb namelijk zo veel stress gehad de afgelopen 3 dagen echt niet normaal! Maar dat betekent dat ik nu VAKANTIE heb! JAAAAAAAH, WHOOOOO! Dat betekent ook dat ik nu veel meer tijd heb om te filmen en jullie op de hoogte te houden van alle voorbereidingen en andere gekke dingen voor mijn vertrek. Ik heb vandaag ook een gefilmd met Lisa die vandaag pas klaar was met haar examens (en ik gister al ;)), dus dat filmpje kunnen jullie aanstaande vrijdag zien op mijn kanaal!

Dussssssss nog 3 weken wachten tot mijn examenuitslag, het is op 13 juni, tussen 15.30 - 17.00, op precies te zijn haha. I'm keeping my fingers crossed en we hopen natuurlijk op een 'Hoi Yasmin, goed nieuws, JIJ BENT GESLAAGD' telefoontje!

Keep dreaming and believing! (:

Liefs,

Yasmin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!