yasmininamerika.reismee.nl

I'm ready to leave and say goodbye...

En dan staat er op mijn countdown app, nog 14 dagen tot vertrek!


Ik weet nog zo goed dat ik zo enthousiast en tegelijkertijd stressend mijn filmpje aan het monteren was voor de 'Win Een Jaar High School' competitie en uiteindelijk 'flabbergasted' het hoofdkantor van Travel Active uitliep met een cheque voor een gratis jaar high school in the USA in mijn handen.


Sindsdien is mijn leven helemaal veranderd: Ik ben naar verschillende bijeenkomsten geweest, ik heb heel veel andere 'globaltrotters' ontmoet, ik scheet bijna in mijn broek bij het erg strenge Amerikaanse consulaat en ik heb 70 nieuwe reislustige Facebook vrienden erbij gekregen. Mijn leven kan niet meer stuk haha.


De twee bijeenkomsten van Travel Active waren de spannende informatiebijeenkomst, waarbij we een Engels luistertoets moesten afleggen en heel veel studenten voor het eerst ontmoetten, en de voorbereidingsbijeenkomst, waarbij we meer informatie kregen over het aanpassen in het Amerikaanse cultuur en een aantal andere praktische zaken.


Ondertussen heb ik zoveel leuke, grappige Exchange Students leren kennen en in mei ook nog met ze afgesproken, nadat we dit in ons oh zo gezellige whatsapp groepje hadden besproken! We hebben een onwijs leuk dagje gehad en ik kijk er heel erg naar uit om met een klein groepje 'wereldreizigers' naar New York te vliegen en daar de eerste drie dagen door te brengen.


Begin juli was het tijd om een Amerikaanse visum in Amsterdam aan te vragen. Met een klein groepje gingen we naar het Amerikaanse consulaat en na lang wachten en lang mijn blaas ophouden was mijn visum goedgekeurd!


Nu moet ik nog de laatste voorbereidingen treffen: op een magische manier minder dan 23 kg inpakken, de etos beroven van mini shampootjes en douchegel en proberen niet te huilen wanneer ik afscheid neem van mijn familie en vrienden.


Verder kunnen jullie mijn avonturen volgen op mijn youtube kanaal 'dreamtobelieveee', zowel als mijn reisblog yasmininamerika.reismee.nl!


Keep dreaming and believing! (:


Liefs,


Yasmin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!