yasmininamerika.reismee.nl

Sweet Goodbyes

En dan zit je eindelijk na zoveel maanden in spanning te hebben gewacht in het vliegtuig onderweg naar jouw gastgezin. Ja, dames en heren, ik typ nu vanuit het eenie minie vliegtuigtje, waar niet eens 40 man in past, naar Kansas City en oh wat ben ik nerveus haha. Maar wat heb ik een paar leuke dagen achter de rug.


Op woensdag 31 augustus was dan eindelijk de dag aangebroken om afscheid te nemen van mijn geliefden en wat waren er veel traantjes aanwezig! Dan merk je toch hoe veel mensen echt van je houden en hoe erg je ze werkelijk ga missen! Maar het kwartje viel pas toen ik door de douane heen liep, dan besef je dat je deze lieve mensen pas over 11 maanden weer zie, *slik*. Met een klein groepje van 23 man, inclusief onze begeleiders Marjolein en Neeltje, stapten we in het grootste vliegtuig waar ik ooit in heb gezeten. Drie stoelen naast elkaar? Wat een gek iets dacht ik toen, totdat ik tussen Emily en Mitchell kwam te zitten. Toch wel slim bedacht van de vliegtuigmaatschappij! Na een spannende, leuke en toch wel vermoeiende reis van 8 uur, waarvan ik ook een paar uurtjes heb genoten van Channing Tatum in 21 Jump Street, kwamen we aan op Newark Airport, New Jersey, AMERICA!



Mijn moeder zal hier niet zo blij mee zijn, maarmijn eerste paar dollars gingen uit naar de Fastfood keten 'Wendy's', waar ik wel met enorme trots een salade kocht, maar ja of het werkelijk gezond was of niet is maar de vraag.


Buiten was het boven de 30 graden en mijn I <3 HS t-shirt begon langzamerhand te stinken naar een reiziger die 8 uur lang in een vliegtuig had gezeten en in deze hitte geen zin meer had om koffers te sjouwen. Een paar uur later kwamen we aan in onze hotel 'Doubletree by Hilton'. En weer zag ik iets wat ik nog nooit had gezien, namelijk een zwembad in de lobby van het hotel! Ik heb er uiteindelijk niet in gezwommen aangezien ik heel lang zat te babbelen met mijn kamergenoten Lotte en Roanne, die nu ook in dezelfde vliegtuig zitten als ik.


Die avond aten we pizza, zoals alle Americanen en ben ik gelijk naar bed gegaan! Het was een en al een emotionele dag, en ik begin langzamerhand iedereen wel te missen, maar ik kijk enorm veel uit naar de avonturen die ik ga beleven wanneer ik uit dit vliegtuig stap!


Keep dreaming and believing! (:


Liefs,


Yasmin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!