yasmininamerika.reismee.nl

The City of Dreams & My First Two Weeks in Kansas

En dan ben je al twee weken in Amerika! Ik kan het bijna niet geloven, tijd vliegt zo snel voorbij! Het ene moment loop je door de stad waar je altijd van heb gedroomd en kijk je recht tegenover the Empire State Building en het andere moment lig je verkouden in je nieuw bed en heb je de volgende dag alweer je eerste schooldag!


Jaah het gaat hard, morgen alweer eerste schooldag en ik lig nu in bed te snotteren terwijl ik dit typ, maar is niet erg, want IK BEN BLIJ :D Ik heb in deze twee weken zoveel meegemaakt en zoveel gezien en het leek me wel leuk om dat allemaal met jullie te delen, want tjaah het blijft toch een blog he!


New York City Orientation


Als er een ding bovenaan mijn Bucket List staat is het 'Visit New York City' wel! Wat een geweldige stad is dat zeg, WOW! Future home right there haha! We werden elke dag begeleid door een Tour Guide genaamd Gideon en wat een enthousiaste Amerikaanse man is dat, echt zo leuk om te zien haha. De eerste dag gingen we naar Central Park, Fifth Avenue, Brooklyn Bridge, Brooklyn Ice Cream Factory, Times Sqaure en aten we bij Macy's en the Hard Rock Cafe! De tweede dag bezochten we 9/11 Memorial, Coney Island (met de subway) en gingen we met een boot langs de kust van New York en the Statue of Liberty! We hadden die dag gegeten bij the World Financial Centre en de beste pizzatent in Brooklyn (zegt Gideon). We eindigden bij Top of the Rock, wat een ontzettend mooi uitzicht had op heel New York en the Empire State Building!


Ik vondhet ook totaal niet leuk om afscheid te nemen van dit geweldig stadje en al helemaal niet als je de volgende ochtend om 5 uur moet opstaan om op een vliegtuig te stappen die de andere kant op vliegt.


Overland Park, Kansas City


Maar na een klein 3 uur vliegen werd ik heel warm ontvangen door mijn familie! We hadden heerlijk geluncht bij the Olive Garden en zijn daarna naar een Sporting KC wedstrijd gegaan! Ja hoor, voetbal is officieel weer terug in mijn leven haha! Die avond hadden ze ook nog een verassing voor me... kaarten voor THE KILLERS CONCERT! Het was zoooo leuk en ze zijn zo waanzinnig goed live!Ik ben ook naar Footloose the musical, Worlds & Oceans of Fun, Barbara's werk, Swim practice van Kristina en een weekendje naar Mall of America geweest! Een super leuk roadtrip met alleen maar meiden; mijn gastzusjes Kristina en Tasha en mijn gastmoeder Barbara. We zijn ook langs de Mississipi River geweest en heb wel duizenden keren Starbucks gehaald! Jah, het zit toch om elke hoek van elke straat haha.


Blue Valley High School


Verder ben ik langs mijn school geweest om mijn vakken opnieuw te kiezen, voor de eerste semester heb ik de volgende vakken:


Design Elements, English, Beginning Acting, Spanish, Advanced Algebra, US History & Culinary.


Tweede semester, wat begint in Januari:


Sports & Entertainment Marketing, English, Advanced Acting, Spanish, US History, Photography & Advanced Algebra.


Hele andere vakken dan in Nederland, had ik maar zo'n leuk pakket voor mijn examens haha. Ik heb er heel veel zin in om te beginnen. Ik heb mezelf ook ingeschreven voor Cross Country en dit vindt plaats elke dag na school, in andere woorden ik kom super fit thuis haha! Ik wil nu zo graag beginnen en kan niet wachten om 5.45 op te staan en om 7.45 te beginnen, HA-HA!


Keep dreaming and believing! (:


Liefs,


Yasmin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!