yasmininamerika.reismee.nl

October | Exchange Students, Cross Country, Halloween & Football Games

Jongens nog een dag om te stemmen.


Jaah alweer een jaartje geleden, wat gaat tijd hard zeg, ik zeg het elke keer en ik blijf het maar zeggen haha! Ik weet nog zo goed dat ik iedereen mateloos zat te irriteren door ze te 'spammen' om op me te stemmen haha! Goede oude tijden, en bijna een jaar geleden dat Yasmin Wilnis de winnaar was van de Win Een Jaar High School competitie 2012.


Ik wens iedereen die dit jaar meedoet aan de Win Een Jaar High School competitie enorm veel succes, ik kan me voorstellen dat jullie allemaal in spanning zaten af te wachten wie de deelnemers waren voor de volgende ronde, ik snap precies wat jullie bedoelen! maar GEFELICITEERD! :D En de mensen die niet door zijn, pleassee don't give up on your dreams. Als jullie wat motivatie en tips nodig hebben, kunnen jullie mij altijd een berichtje sturen! I'm here to inspire and help out! :)


Maar op naar life in Kansas! Ik maak elke maand weer zoveel nieuwe dingen mee en het jaar wordt steeds leuker en gekker! Om maar een paar dingen op te noemen:


- USA vs Jamaica wedstrijd


- Senior Community Service Day


- Een interview voor de schoolkrant


- Cross Country Sleepover


- Fall/Autumn


- Bezoek aan the University of Kansas


- HALLOWEEN


- Ayusa Exchange Student Presentatie


- Cross Country Banquet


- International Hug an Exchange Student Day


- Last Home Football Game


Hoogtepunt van deze maand was toch wel toen ik samen met de uitwisselingsstudenten van mijn school een filmpje had gemaakt. Ze waren ontzettend lief dat ze akkoord gingen met mijn gek idee haha. Maar het is een enorm succes geworden en het is zelfs "viral" gegaan, jaah gewoon wereldwijd, echt niet te geloven! Super bedankt voor iedereen die het filmpje had geshared en geliket en zelfs geabonneerd op mijn kanaal!BIG HUGS & KISSES TO YOU!



Ohh en Halloween, dat willen jullie zeker allemaal horen haha! Nou eigenlijk viel Halloween heel erg mee, mijn gastzusje en ik bleven thuis en hadden snoep uitgedeeld aan de kids! Omdat we geen kostuum hadden, ja we waren een beetje lastminute.com, hadden we snel enge maskers gehaald bij Walmart! Ik had de reacties van de kinderen gefilmd, maar helaas was het te donker om er een leuk filmpje van te maken.


Maar niet getreurd ik heb een ander filmpje voor jullie gefilmd! Het heeft niet echt iets met High School of America te maken, maar omdat ik zo veel lieve berichten van kijkers over de hele wereld heb gekregen dacht ik, laat ik maar een filmpje maken over mezelf om jullie een beter idee te geven van wie ik eigenlijk ben, en wiens verhalen jullie volgen haha!



Wel zijn er activiteiten die nu al voorbij zijn en ik enorm ga missen! Ten eerste is mijn cross country seizoen voorbij, waarbij ik gemixte gevoelens heb. Aan de ene kant ben ik heel blij dat ik niet meer al die verre afstanden elke dag na school hoef te rennen,maar aan de andere kant had ik het zo naar mijn zin met iedereen! Je rent naast elkaar en je bent gelijk op de hoogte van de "latest gossip" haha! Door samen te rennen, leer je zoveel leuke dingen over mensen kennen, interesses, karakters, en zelfs hun love life ha! Als afsluiting, was een Cross Country Banquet, een soort ceremonie waar alle coaches iets leuks zeggen over alle leden. Ook krijg je een participatie certificaat en een 'Most Likely Award', mijn award was 'Most Likely To Be The Sweest From The Netherlands', echt super lief! Alle seniors kregen ook een nummer 14 (graduation year 2014) badge.


Maar natuurlijk sta ik open voor de Real American Experience, en wil ik zoveel mogelijk betrokken zijn met school, dus heb ik maandag try-outs voor de Girls Basketball Team. Het wordt vast zwaar, maar hopelijk stellen mijn vaders atletische genen mij niet teleur. Ik hou jullie op de hoogte ;).


Ten tweede ga ik de 'Football Games' enorm veel missen! Dan snap je eindelijk alle regels, is het seizoen bijna voorbij haha! Vrijdag was onze laatste home game, dus no more games in onze eigen stadion. De sfeer is altijd super leuk, en elke keer ontmoette ik nieuwe mensen! Het was eigenlijk eerder meer 'socializen', dan de wedstrijden volgen. Maar we hadden wel mooi 38-0 gewonnen, dus volgende week spelen we tegen Blue Valley West, en als we die winnen, zijn we door naar de State Finals. Fingers Crossed!


Samen met mijn gastgezin, zijn we naar KU, the University of Kansas gegaan. We kregen een mini tour van de campus en WOW! Wat is die campus enorm groot zeg! Je kan gewoon de bus pakken om naar de andere kant van de campus te gaan of lekker 'hollands' fietsen! Echt geweldig! Het heeft mij gelijk aan het denken gezet, of ik misschien verder in Amerika wil studeren ipv in Nederland. Het lijkt mij stiekem ook wel leuk om in een 'Sorority House' te wonen; KappaGamma & Alpha Theta nog wat, nog wat.. haha! Maar gelukkig heb ik nog tijd om daar over na te denken, het blijft natuurlijk super duur, maar in Amerika geven de universiteiten heel veel scholarships weg. Dan betalen ze een deel van je studie, of soms als je heel veel geluk heb, een full scholarship, dat bestaat uit een 4 jaar gratis studie. We zien wel! :) We gingen die avond naar de American Football wedstrijd van hun school. Helaas wel verloren, maar het was zeker leuk om een keertje een college football game te zien. Nu heb ik ze wel allemaal gehad; High School, College & NFL!


Over 2 weken is het alweer Thanksgiving & Black Friday! Mijn gastgezin heeft mij gevraagd om een heerlijk Nederlands gerecht te koken, dus even googlen en mama een berichtje sturen. Ook weet ik wat we gaan doen met de kerstvakantie. We gaan een weekje naar LA! Echt te gek! Van de kust van LA tot aan Hollywood! Ik heb er super veel zin in, en kan niet wachten om een foto te maken met Ellen Degeneres' ster op the Walk of Fame haha!


En als laatste kunnen jullie mij nu ook volgen op mijn Facebook Pagina, waar ik jullie op de hoogte hou van mijn avonturen in the US of A; dreamtobelieveee.

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! Ik waardeer echt al jullie enorm lieve reacties! :)


And remember Keep Dreaming & Believing! (:


Liefs, Yasmin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!